Seminariu di Tecnulugia di Anhui 2014

Seminariu di Tecnulugia di Anhui 2014

In u veranu di u 2014, u gruppu Shifeng hà urganizatu u Seminariu Tecnologicu Anhui in una sala di cunferenze hotel famosa locale. Avemu invitatu assai di i nostri clienti novi è vechji per parlà di cume sviluppà una macchina di fabricazione di blocchi ecologichi, chì pò adattà per a tendenza di prutezzione di l'ambiente.

Avemu invitatu u nostru ingenieru di vendita Mr.Chen hà introduttu a proporzione di blocchi ecologichi è materie prime.Il hà introduttu da trè aspetti: In prima parte, ci sò stati numerosi modi avanzati è esperienze preziose puderanu amparà. Per esempiu, u tedescu hè u paese u più veloce per a riduzione di l'edificiu. u cunsumu energeticu. Hanu prupostu l'edificazione di cunsumu di energia zero, Edificiu Passive Type, in l'ultimi anni. In siconda, Mr.Chen hà dettu chì e pulitiche di i distretti differenti per e fabbriche di blocchi verdi è ecologichi. Questu pò fà chì i nostri clienti capiscenu bè a tendenza di sviluppu di i blocchi stranieri è domestichi chì facenu e macchine è i mercati di u mattone. In terzu, hà listatu tutti i rifiuti di l'industria chì puderanu esse aduprati per a produzzione di brique è a so proporzione cunsigliata. è hà sentutu chì era utile.Altimu, avemu riunitu i dumandi di i nostri clienti o i prublemi, i nostri professori li anu risposte in situ.

 Dopu sta riunione, noi u gruppu SHIFENG hà invitatu ancu i nostri clienti à piglià una foto inseme per a memoria.

Spessu realizeremu seminari simili chì facenu a macchina è i seminarii di muffa per serve è benefizià i nostri clienti in industrie di a custruzzione in u futuru. 


Tempu di creazione: 14-04-2020