Esposizione Bauma CHINA 2014

Esposizione Bauma CHINA 2014

L'esposizione Bauma cum'è una di e feste più famose in u mondu, furnisce assai opportunità di cummerciale per l'industria di a custruzzione è a machina. U GRUPPU SHIFENG hà participatu à a fiera cù u bloccu di cimentu QT9 chì face ingegneri di machine è di vendita, l'effettu hè assai bellu. Avemu ricevutu assai ordini da macchina di brique, muffa di mattoni, splitter, stacking machine, paletizer è shot machine blasting in questa mostra di Bauma CHINA.

Durante a mostra, ci sò stati parechji cumpratori prufessiunali di a custruzione da u mondu à u nostru stand, è i nostri venditi anu introduttu a nostra machina di 360 gradi per i clienti per dissipà i so disgraziati, cume: paragunà i vantaghji è i svantaghji di a machina cù altri fornitori è risparmia i clienti. 'tempu per l'investigazione puntuale.E avemu ghjucatu video meccanichi pertinenti per fà i clienti capiscenu u prucessu di pruduzzione è u rendimentu meccanicu più chjaramente.

Ci era duie infurmazioni impurtanti chì passemu à i nostri clienti in a fiera:

Fabricazione 1.Green.

U mattone di arcilla sparata hè stata usata da migliaia d'anni, è avia assai caratteristiche: resistenza alta, longa vita, prevenzione d'incendiu è insulazione sonora, ecc, chì altri tippi di brique o blocchi ùn puderianu rimpiazzà. hè di altu cunsumazione di terra è di putenza, altu tipu di contaminazione. Ùn accunsenu cù e richieste di u sviluppu sustenibile è di l'ecunumia circular.

2.Inerità è Innovazione

Per eredità u spiritu di l'artighjanu, ùn duvemu micca solu migliurà a qualità di i prudutti, ma ancu amparà da l'altri è fà innovazioni.

Esposizione Bauma CHINA 2014 finisci cù cuntenta è cooperazione, aspettemu sinceramente a prossima riunione. E noi GROUP SHIFENG deve sempre portà una sorpresa piacevule nantu à u brick bricking Machinery.On in prima punta di a tecnulugia, fabricà prudutti di prima classa hè a nostra ricerca eterna.


Tempu di creazione: 14-04-2020