Fiera di a Costruzione in Algeria 2015

Fiera di a Costruzione in Algeria 2015

In u 2015, SHIFENG GROUP hà presu parte in a Fiera di Materiale di Algeria SPIT.Uve trè elite di vendita è ingegneri tecnologichi anu mostratu u nostru tippu più pupulare di macchine di blocu è poster di stampi per i nostri clienti in l'exposizione. hè ghjuntu à u nostru stand, per sapè di a nostra macchina di cimentu di cimentu, muffa di bluccatu, linea di pruduzzioni di brique, grande linea di pruduzzione di brique, divisione, scuppiaria, stazzatrice, paletizzatore, etc. à i nostri disegni di brique di i clienti è quistioni di capacità.

Avemu introduttu micca solu i nostri machini di fabricazione di brique di cimentu, ma ancu i nostri blocchi di clienti. Hè u nostru scopu di cuncentrazione in i bisogni di i clienti è di risolve i prublemi di i clienti.

In questa fiera, guadagnemu assai appruvazioni è elogie di i cumpratori. In cunfrontu di e dumande di i nostri clienti, ci assicuremu a direzzione di sviluppu per e macchine di cimentu in Algeria è l'Africa.

Per a cunservazione d'energia, a riduzione di l'emissioni è l'ecunumia circulare, l'Africa hè digià cunuscente è agisce assai, simu disposti à u travagliu cù l'omi di l'Africa è di u mondu per u sviluppu ecunomicu sanu è u migliuramentu di l'ambiente.

Dopu à a fiera di Algeria, u gruppu SHIFENG hà ricevutu assai ordini, da agenti di machini di brique concreti è utilizatori di terminali, chì era veramente una bona nutizia.Nu travaglimu duramente per incontru tutti i tippi di i nostri clienti in dumanda, per sviluppà tecnulugia per superare e difficultà. 


Tempu di creazione: 15-04-2020