Celebrazione di l'anniversariu 2016

Celebrazione di l'anniversariu 2016

U Gruppu SHIFENG, in u vaghjimu di u 2016, hà tenutu 10 anni di attività d'anniversaria per a so filiera - XINSHIFENG, chì si trovava in a strada n ° 9 di Baozhong, parcu industriale di Tianbao, zona di sviluppu ecunomicu di Baodi, Tianjin, Cina.

U Gruppu SHIFENG hè stata fundata in u 1u di settembre di u 1999, u so predecessore hè a pianta di molda Jing Gong creata in l'anni 80 in u Distrittu di Jizhou. Dopu à 30 anni di pioneru duru, hè dighjà sviluppatu ind’una sucietà d’alta tecnulugia, cumpresi equipaghji R & D, fabricazione, vendita è serviziu.

Eramu tutti felici di invità i nostri clienti novi è vechji à a nostra fabbrica fighjendu e mostra di machini novi. Ci eranu, mostrendu in u nostru attellu, machini di fabricazione di brique cumprendi auto completa è semi auto, linea di produzzione più grande o più chjucu, chì ponu pruduce tutti i tippi di blocchi è mattoni, bloccu di molle, paletizzatore, splitting machine, stacking machine, robot, box culvert mold, shot blasting machine, pallet elevator, etc.

È sti novi machini attruvanu una folla di vedeli di i nostri clienti. I nostri ingegneri eranu occupati per l'introduzione di vantaghji di machini, in realtà, assai di i nostri vechji clienti accunsentì chì e macchine SHIFENG valenu a pussessione.

Tutti i clerks di SHIFENG GROUP travaglianu duramente per i clienti, a satisfaczione di i clienti hè u nostru scopu maiò. Sperimu chì a nostra cumpagnia è i nostri clienti avissenu un futuru luminoso è affari prusperi in futuru.


Tempu di creazione: 15-04-2020