Fiera di i Materiali di Fang Lang Fang 2016

Fiera di i Materiali di Fang Lang Fang 2016

In a primavera di 2016, u gruppu SHIFENG hà participatu à a Fiera di Materiali di costruzione di Lang Fang, cù mostre di brique è muffa, attirò assai clienti di l'industria di a costruzione chì venenu da domestici è internaziunali in visita di u nostru stand. Ci eranu assai blocchi sferenti è freschi. e mattoni chì mostranu, cum'è mattone d'erba, mattone di muru, pavimentatore, brique interbloccante, bloccu cavu, brique permeable, brique PC, etc.Tutte di elle puderanu esse fatte da a nostra macchina di blocu, a macchina di blasting shot, a lavatrice, a lavatrice, a split macchina, è cusì.

U nostru tema principale hè a Strada di Sviluppu Verde in questu show.We hà cunsigliatu attivamente a tecnulugia di produzzione di riciclà di i rifiuti di custruzzione, hà fattu l'usu cumpletu di i rifiuti solidi cum'è i rifiuti di custruzione, è hà pigliatu u principale in a trasfurmazione di u sviluppu verde da a minera originale. u cunsumu di i rifiuti di custruzzione (residu) .L’utilizazione cumpleta di u terrenu di i rifiuti di custruzzione è altri rifiuti solidi "trasformassi i rifiuti in tesoru" per fà l'industria tradiziunale di u mattone piena di nova vitalità è di rende benefici ecunomichi, suciali è ecologichi.

In più di sparta a sperienza è a tecnulugia in a fabricazione di blocchi, avemu ancu risposte à e dumande è risolvutu i dubbii per i clienti in l'exposizione. Allo tempu, avemu amparatu di più. Dopu à quessa, parechji clienti sò ghjunti à a nostra fabbrica per inspeccionà è urdinà a machina di fabricazione di brique è altri auxiliari rilativi. E ciò chì hè di più, un saccu di clienti vechji sò ghjunti è compru di novu. Quì veramente ci hà incuraghjitu à fà megliu.


Tempu di creazione: 15-04-2020