Seminariu Nei Meng 2013

Seminariu Nei Meng 2013

In 2013, Tianjinshi Xinshifeng Hydraulic Machinery CO., LTD tenga una riunione chì u puntu hè a macchina di bloccu SHIFENG cù tecnichi di l'utilizatori domestici in Mongolia Interna.

SHIFENG, chì hà per scopu a guida di tecnulugia, cuncentrazione di qualità, operazione di creditu, serviziu prima.

In u passatu tempu, i clienti fucalizza nantu à a qualità è u prezzu. Ma avà, i clienti ùn solu anu cuncentrazione annantu à questi punti, ma ancu serviziu dopu à a vendita. I clienti sò ben soddisfatti di qualità, in particulare serviziu, di macchina di bloccu SHIFENG. Certe volte, i prublemi si sò scuperti per causa di u mantenimentu è l'usu incorrecci di i clienti, ingegneri post-vendita ùn solu risolve i prublemi à u mumentu, ma ancu hà amparatu i modi propii per operare a macchina. I clienti apprezzanu u spiritu di SHIFENG. Ingegneri di serviziu dopu à a vendita anu furnitu i clienti cù metudu di utilizazione di a macchina di bloccu è suluzioni di falla cumuna. Tutti in a riunione ascoltavanu i detagli cù cura è piglianu note.

À a fine di a riunione, i clienti urgevanu à piglià ritratti cù ingegneri di forma SHIFENG. A riunione finì cun entusiasmu furmà i clienti chì aspettavanu a prossima riunione.


Tempu di creazione: 14-04-2020